Alla inlägg under oktober 2010

Av Sandy & Becky - 29 oktober 2010 12:29

     



lite bilder! höhö. JAG SAKNAR JONATHAN! :( lilla busen!  

Men men, idag är det Fredag! Och sista skoldagen på ett tag :D HÖSTLOV FTW! skönt och slippa praktiken och skolan (:

jag vill jobba på förskola.. fan va jag har ångest över att jag hoppade av BF. Nått sjukt.. Men men.. dumt och sitta och tänka på sånt nu egentligen, men svårt att låta bli. Jaja.. idag kommer iaf min kärlek! Alltid lika underbart att få träffa Honom! :)

nu sitter jag å jossan i kafet å chillar med fb. haha vi är nördar :) Snart börjar våran kurs.. hmm.. undra om läraren gillar att vi inte gjort något arbete? hmm.. ;)

Av Sandy & Becky - 25 oktober 2010 09:42

ja hej hej.. sitter i bibblan och är gött seg! Ser ut som en uggla med mina imponerade ringar under ögonen.. Har vart en bra helg dvs!

Fredagen va hur mysig som helst! Först var det skolan då, och då blev jag å 2 andra lärlingar interjuvade av ST tidningen, status på det.

Sen kommer jag inte riktigt ihåg allt för mycket där emellan, men i slutat av dagen kopierade jag å jossan våra ansikten i kopiatorn hahah! skit snyggt (;

Sen bar det ju av till min kärlek i lysekil! Vi gick promenad i det kalla vädret.

Sen var det stor städning på G! och som jag har sett framemot att städa!

haha inte för att det va så sketet men för att jag tycker om att städa :D

sedan pä lördagen var det fest! Jävlar vilket fest det blev (:

det enda jag ångrar är att jag gick hem så tidigt!

Men men, måste ju inte alltid vara värst!

Sen var det söndag igen å 3 timmars bussresa hem igen :( Blä!

Men han kom komma till mig på fredag igen och sen är jag ledig hela nästa vecka så då ska jag nog vara i lysekil en hel del (: och nu blir det att sova i stenungsund hos Rickard oc Madde tills torsdag!


Blöö.. allt känns så segt nu!! Längtar tills.. jag är mamma ledig!

Av Sandy & Becky - 18 oktober 2010 20:54

jävla piss dag. pissar ner regn ute.man blir så trött!

Redan igår började jag känna att detta skulle bli en jobbig vecka.

piss säger jag. så äter man piss tabletter också så man mår pissigt också. Fuck.

kan man flytta ut ur sig själv?

Av Sandy & Becky - 15 oktober 2010 08:50

     Jaha, då var det fredag igen (:

Känns som man skriver samma sak här varje gång haha..

Som vanligt sitter jag i skolan denna fredag morgon och tråkar,

väntar på att min sötis jossan ska komma hit!

Idag måste vi dra igång med palestina arbetet annars kommer det köra ihop sig som fan! Ska nog börja när jag skrivit klary det här.. WIHO!

Har en sjukt snygg tröja på mig! Fick jag av Filip igår ;D

Han köpte den för att han trodde det stog carlsberg på den haha xD

Men icke! In Flames it is ;D


Ja, vad händer idag då? Lysekil såklart! (: Kommer nog fram där vid 5 eller 6..  Längtar (:
Har bestämt mig nu för att säga upp mitt 3 abonemang och byta till Comviq.

Då blir väll många glada? (; ( TYP MONIKA <3 ) haha as bra tror jag det blir (:

Och då blir det tiöö att köpa ny mobil! Fast jag kommer nog inte köpa någon touch eller så.. blir nog en vanlig fin sony ericsson

Neeh, om man skulle gå upp och köpa en cola och försöka starta med arbetet?

ja.. tror det får bli så!

Av Sandy & Becky - 12 oktober 2010 21:42

Idag har vi haft en grekdag! inte gjort mkt på jobbet..

skönt att man inte jobbar ihjäl sig iaf (; ...

Ja, jag skulle egentligen bara skriva det att Jag är så kär i min Erik hihi   

Längtar tills fredag då jag får träffa han igen!  

(haha fick jag in lite mongo smilysar också!)

Av Sandy & Becky - 11 oktober 2010 21:16

Ja nu är jag och sandra på tjörn igen!

Ja, hur har dagen varit då? Jo jävligt kallt iaf!

SHIT va kallt det är ute nu!! På med långkallsingar, mössa och vantar dirr liksom!!

Jaa, nu sitter vi här på tjörn då.. sandra pratar i telefon ä här sitter jag med datorn..

Ska bli kul och måla utvändigt imorgon säger jag bara...

kommer ju frysa ihjäl hhaha! Men men, får hoppas jag överlever (:

För på fredag blir det till att åka till älskade Lysekil! (:

Men vad som händer i helgen är ännu oklart, får väll se vad som händer!

men i lysekil ska vi vara iaf (:  va jag längtar!

Tills dess så får jag nöja mig med min "arbets-pojkvänn" Filip (;

haha jaa, nee, joo nu får jag snart gå å sova ju.. aaaah...

Av Sandy & Becky - 9 oktober 2010 19:20

Oj undra vem som skriver nu? Jo, det är Rebecka.. Höhö.

Ja, Lördag idag alltså, om någon missat det. Vaknade med en sjuk jävla huvudvärk!
Så kom inte upp ur sängen försen vid halv 2 haha..
Men då var jag duktig och städade i min lilla vrå. håhå.
Sen var jag och sandra ute på en liten promenad..
Nu väntar chokladmousse (?) och true blood (om det kan komma ner någon gång!)
Fast först ska jag måla mina naglar.. rött blir det tror jag (:


Hur firar man en 1årsdag? Jag tänker på min och Eriks.. Vad ska man hitta på?? Något förslag?? (:

Av Sandy & Becky - 8 oktober 2010 22:34

Ja, kände att jag får utöka dagens inlägg lite (;

Jag å jossan va på torget å flumma lite (: jag köpte ett linne.. om någon vill veta..

Efter skolan åkte jag buss till torp, så kom mamma, Elin och Nea dit också!
och ja det blev en del kläder där när mammi var med haha (:

En tjocktröja, En klänning, En PJAMAS! och lite smink (:

Sen när vi kom hem så färgade jag mitt hår mörkbrunt (:

Sandra är hemma nu, det är ju trevligt! ;D Nej.. fan va sliten jag är! Nu går jag å nanarrrrrr

Presentation


VI är roliga. Och Rebeckis ser galen ut på denna bilden.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards