Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Sunday. igen.

Av Sandy & Becky - 27 mars 2011 16:00

Fuck my life big time asså! Hade skrivit ett inlägg som jag fan tyckte va riktigt bra så tänkte jag att ja, jag får ju kopiera ifall datarn dampar, så skulle jag trycka på tangenterna men så trckte jag fel så jag tog bort allt!!!! det är sånt här som får mig riktigt upprörd!!! Eh.. Men jag försöker igen då då... 


Söndag denna veckan också,va förvånade alla blir. Och här ligger jag ensam i min säng med en filt. Gör mig faktist inte så mycket att det snöar ute. För vet ju att våren snart är här, bara några veckor bort. Fy fan va härligt! Fast har ju vart många fina dagar nu, men är ju fortfarande så jävla kallt! Låt inte solen lura dig! Åh tänk när det inte blåser lika mycket och är typ 15 plus.. Jag längtar! 

Helgen har vart nice, igår hade jag riktigt roligt faktist! Vi va på magasinet, Sandra och hennes kille Niklas. Vi dansade och fulade oss som fan haha! såg fan nästan ut precis såhär   när vi gjorde dansgolvet haha!   Shottade rom och cola också hahha! Damp barn. Sket kuwl Sandra å Niklas är så roliga ! Så himla glad för deras skull, dom passar så bra ihop! :)  


Förut  läste jag  igenom alla sms jag skickade till Erik igår, dom va väldigt roliga haha! Fast det värsta är att dom skulle likagärna skickats under nyktra förhållanden haha jag är ju lite tokig! "Du är det bästa som hänt sen skivat bröd" "Jag älskar dig så mycket, bara wow. 4G likom" Hahaha :D Ja, men min baby är fan 4G asså :* Försökte tjata hit han förut men han skulle gå å kolla på fotboll så de gick visst inte nej :) Saknar honom en hel del idag faktist! Saknade blir ju endå större när man hängde med 2 par igår också! Och idag när det va så fint väder vill man ju såklart gå promenad i solen, hand i hand   Hahhah aså jag sitter å kollar igenom alla sånna smilisar man kan lägga in, haha vissa ser så jävla mongo ut!  Men när man lägger in dom så ser själva inlägget så mycket fulare ut.. men dom är ju roliga fast endå inte.... jag kan lägga in några fula, så kan jag skratta åt dom sen.

  Den är rolig för den ser precis ut som jag när jag blir arg :D


       Hahha tänke först skriva nått omoget men gör inte de. hah. :D

  

  Så dansade jag igår också :D

  HAHAH 

  tittar man på den länge blir den rolig!

 Asså va är detta? ALLA mina moves finns som smilisar ju?!

  ännu en dans move!

  Denna är min bästa pose.

     

  

Tyckte jag hade fått lite mogen struktur på inlägget där i början men ser att min omogenhet skiner igenom..  but.. yeaah....

    FEST!!!    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandy & Becky - 23 maj 2011 18:40

Ja, alla mina 2 läsare, jag såg faktiskt CHOKLADEN på ica kvantum i stenungsund idag! so i dont get it...? Har dom ensamrätt eller nått?  HA? äh.  Haha jag satt å läste mina senaste inlägg. lol. Bara massa fml fml fml. hahaha! SÅ ska försöka skriva...

Av Sandy & Becky - 23 maj 2011 09:44

Eeh. om man har en blogg kanske man ska blogga i den. Jag kan då skriva senaste nytt i mitt liv.    * TROR att min favorit choklad of all times, marabou sesation caramel & crisp har blvit cancelled. Jag har mina misstankar pga att jag inte har ...

e

Av Sandy & Becky - 25 april 2011 17:58

Fan asså. Efter 8 dagar hos min man så känns de väldigt tråkigt att bara vara ensam hemma helt plötsligt. Men ååååh. Fuck my liiiffeee </3 hahah. Neeee! :) Inte fuck my life, för my life innefattar ju Erik :) hiihii. a iaf, saknar honom. tror jag ...

hat

Av Sandy & Becky - 13 april 2011 19:06

idag har jag mycket hat i mig. haha. Vart och jobbat på gullholmen. Bara det väcker ju hat! å så är jag så trött på att vara golvläggar lärling. Jag ska ju inte ens bli det! Fatta att man blir omottiverad... asså min skolgång är ju fan ett skämt. Ett...

Av Sandy & Becky - 12 april 2011 19:51

Hm, undra om jag kan lyckas med att skriva ett inlägg om dagen..? Haha nja, tror inte det kommer bli så roliga inlägg dock lol :P Mjaa.. nu ska jag skriva alla livsviktiga detaljer från min dag igår och idag då :) Hmm.. kan ju fortsätta där jag slu...

Presentation


VI är roliga. Och Rebeckis ser galen ut på denna bilden.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards