Direktlänk till inlägg 25 mars 2011

lol

Av Sandy & Becky - 25 mars 2011 20:24

Jag skrev precis ett inlägg men *Fuck my life* det försvann..... Så jag härmar monkan med en lista att blogga efter!  :D  Kanske skrive om allt ikväll? För har bajjemeeej fan inget att göra! HAHDHADgsdsyadyg




1. Ditt nuvarande förhållande.
2. Vart du ser dig själv om 10 år.
3. 20 roliga, knasiga, konstiga saker om dig själv.
4. Något ställe, land du vill flytta till eller besöka.
5. Din favorit film.
6. Någonting eller någon du saknar.
7. Någon människa du ser upp till eller som fascinerar dig.
8. Din familj.
9. Favoriter i garderoben.
10. Viktiga personer i ditt liv.


1, Ditt nuvarande förhållande.


Okej, Jag är ju tillsamans med Erik som är 23 år :) Vi räffades på Madde och Rikards 50-tals fest i Lysekil den 5 september 2009! Det är så lustigt allt ihopa för varken jag eller Erik skulle gå på den festen egentligen. Och jag hade ju vart singel i 2 veckor så va väll kanske inte ute på jakt efter en kille direkt haha. Men som hamnade vi båda i köket brevid varandra och satt å lyssnade på skogis lumpen historier! hahah :D Men så tog erik upp sin mobil, en likadan som min fast svart! Då drog jag repliken, "shit! vi har ju likadana mobiler! vi måste byta nummer!" haha! och så blev det som det blev, och Ack så bra det blev! :) och ja, vi har vart ihop i snart 1, 5 år och det kunde inte vart bättre tycker jag :) Klart att man inte vet vad framtiden har att erbjuda men hoppas verkligen att den är med honom :) Längtar tills vi kan flytta ihop!!


Om 10 år...

så är jag 29 år och va fan gör jag då tro? Hm.. Jo, jag hoppas ju att jag bor med E, Och vi har börjat bygga på vårt hus hihi. Och sen hoppas jag ju att jag jag har utbildat mig till någonting.. Eller framför allt kommit på vad jag vill bli..! Förskolelärare är nog det jag hellst blir. Eller typ dagmamma! Det hade vart nice :)  Och kanske tom har levererat 1 eller 2 ungar själv redan!?

Ja man vet inte :D


20 cp saker om mig..

Ja.. eeh..

1. Jag älskar att gå i mataffärer. Jag behöver inte ens köpa nått (brukar ju oftast göra det) 

2. tar alltid glaset 3 gånger mot magen när jag tar ett nytt från skåpet. Eller inte alltid längre, va ett tag när jag verkligen gjorde det hela tiden! Jag kom på mig själv å ba va gör jag? haha fail

3. Jag brukar låtsas handla på hm.com. Ofta.

4. Jag älskar att smsa

5. Hatar att prata i telefon!

6. Jag tycker de är gött att bara vara hemma å kolla tv framför att vara på fest!

7. Jag älskar att läsa recept.

8. Jag tror helt seriöst att jag aldrig kommer klara kökortet. Och nära alla säger "Men finns så många idioter å dumma folk som har klarat det!" Så blir det ju bara värre!!!!

9.  Jag är väldigt avundsjuk på tjejer. Alla är så mycket snyggare än mig ju!

10. typ gråter när jag kollar på sofias änglar och liknande program!


4. Nått ställe/land du vill flytta till/besöka

Just nu Lysekil... Haha ne då, USA är ju ett så sjukt galet land så dit vill man ju såklart åka! Men annars är jag inte så pepp på att resa som alla andra verkar vara? Jag är väll som tjuren ferdinand, vill sitta här å lukta på blommorna :D Ne men nästan, fattar inte alla som vill flytta lååååångt bort! Shit, jag typ längtar hem när jag är i skolan typ? Elle rja, de kanske inte är så konstigt men ni fattar! Jag är hemma kär (; Men när jag ska flytta sen så vill jag ju såklart kanske inte flytta till grannhuset här på mollösund kanske haha! Men just nu så känns det som jag vill flytta till Lyskil (ja, dvs om det blir så att jag å herrn flyttar ihop å så) annars vet jag inte! Men man ska ju ha jobb å sån skit... urka! Men om de skulle va helt fritt vart man skulle bo likom så väljer jag nog att flytta antingen till typ skärhamn eller uppåt på västkusten..  Ska vara vid havet iaf!


5. Min favorit film

Men shit, fail.. ? Gladiator och Fight club :D


6. Något eller någon man saknar

Öh vart ska man börja? Högstadiet i mitt hjärta alltså. Saknar den tiden som bara den! Alla vännerna liksom.. saknar även struktur på mitt liv haha! Nog för att jag nog har knåpat ihop en plan nu men vet inte hur de går me den haha


7. någon man ser upp till eller man fascineras av.

Blir fascinerad av Kissi, hur vissa männiksor bara föddes utan intelligens.


8. Din familj.

Min familj består av Mamma Agnetha 49, Pappa Anders 51, Storasyster Sandra 26. Storebror1 Andreas 25, Storebror2 Rickard 23, Lillasyster1 Elin 13, Lillasyster2 Linnea 9 och Katterna Pepsi, Pebben, Pierre och Bäbisen (Påsen). Räknar även till familjen Andreas fästmö (som det så fint heter) Michaela 23 och Alla deras barn Jonathan 5, Engla 2, och Meja 1. Och såklart Rickards fästmö Madelene 21 och min Erik är ju också familj!  Så är en stor familj detta :)


9. Favoriter i garderoben.

Mina mjäkisar är min bäst vän haha. Å tights är det bästa plagget uppfunnet ever. LÖVE IIIT. känner att detssa inlägg kommer bli rätt ovärda. vem fan läser detta? haha faaaaiiiil å nu börjar jag bli trött dessutom lol

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandy & Becky - 23 maj 2011 18:40

Ja, alla mina 2 läsare, jag såg faktiskt CHOKLADEN på ica kvantum i stenungsund idag! so i dont get it...? Har dom ensamrätt eller nått?  HA? äh.  Haha jag satt å läste mina senaste inlägg. lol. Bara massa fml fml fml. hahaha! SÅ ska försöka skriva...

Av Sandy & Becky - 23 maj 2011 09:44

Eeh. om man har en blogg kanske man ska blogga i den. Jag kan då skriva senaste nytt i mitt liv.    * TROR att min favorit choklad of all times, marabou sesation caramel & crisp har blvit cancelled. Jag har mina misstankar pga att jag inte har ...

e

Av Sandy & Becky - 25 april 2011 17:58

Fan asså. Efter 8 dagar hos min man så känns de väldigt tråkigt att bara vara ensam hemma helt plötsligt. Men ååååh. Fuck my liiiffeee </3 hahah. Neeee! :) Inte fuck my life, för my life innefattar ju Erik :) hiihii. a iaf, saknar honom. tror jag ...

hat

Av Sandy & Becky - 13 april 2011 19:06

idag har jag mycket hat i mig. haha. Vart och jobbat på gullholmen. Bara det väcker ju hat! å så är jag så trött på att vara golvläggar lärling. Jag ska ju inte ens bli det! Fatta att man blir omottiverad... asså min skolgång är ju fan ett skämt. Ett...

Av Sandy & Becky - 12 april 2011 19:51

Hm, undra om jag kan lyckas med att skriva ett inlägg om dagen..? Haha nja, tror inte det kommer bli så roliga inlägg dock lol :P Mjaa.. nu ska jag skriva alla livsviktiga detaljer från min dag igår och idag då :) Hmm.. kan ju fortsätta där jag slu...

Presentation


VI är roliga. Och Rebeckis ser galen ut på denna bilden.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards