Alla inlägg under december 2010

Av Sandy & Becky - 3 december 2010 08:53

oj, här var det dött.. inte skrivit på länge nu..

MEEN det är väll ingen som gråter för det! Ja, nu är det verkligen vinter!

går inte att gå ut utan att ta på sig alla kläder i garderoben och sen endå frysa ihjäl. gotta love it.  Men snart är det vår igen, så inget att ödla energi på att klaga på. typ..

De är fan december nu ju, och vart är min christmas spirit?! har verkligen noll julkänsla.. å inte ens planerat vad jag ska köpa i julklapp till folk! Ehm.. kanske dags att göra det snart? Eller ne.. ni får inga julklappar iår. Ska en sväng till torp idag och kolla lite..

FAST det blir nog mest kollande efer julklappar till mig själv.. (a) :D

Sen kan jag tillägga att jag spyr på min praktik.. BLÄ! Nog om det! Var ledig igår iaf, så åkte hem från stenungsund redan i onsdags. Det va fan gott! Fast jag har aldrig vart så trött som jag var igår, helt sjukt! å endå sov jag inte FÖR länge liksom.. konstigt!

Ja just det, i Tisdags blev det litre shopping med mina goingar Frida och Jossan :D Haha fan va kul vi hade, men blev inte mycket shoppat! Hittade minsann inga julisar då heller! Men va gött sköj endå :D


Och igår minsann, då fyllde min Pappa å min Sandra år! å då bakade jag en budapestlängd åt dom! eller ja.. halva iaf!


Hm.. jag satte mig ju här för att plugga.. Går bra ja!  Ne, nu ska jag skriva lite om allergi och eksem...

Presentation


VI är roliga. Och Rebeckis ser galen ut på denna bilden.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards