Alla inlägg under januari 2011

Av Sandy & Becky - 25 januari 2011 20:26

Becka här.. Tisdag kväll och klockan är  9 och jag är i princip redo för sängen, KÄNNS BRA! Fan va gott det är att sova egentligen, så sjukt underskattat :) 

Har träningsvärk i magen idag! haha! Hade fys-test på gympan igår och då skulle man göra massa knepiga sit-ups! och jag gjorde massor så nu känner man det! Fast är inte så illa, känns bara om man skrattar (; Gött gött! Men men har jobbat idag, med rickard och pappan! Vi har våtsäkrat ett badrum (och jag HOPPAS att vi ska kakla det sen!!) sen va vi på ett annat jobb också å sen åkte jag och pappa å slipa lite på en trapp som ska fixas iording. Den blir jätte fin! Pappa har skrappat bort massa lager färg som vart på den och nu är den helt i trä. Det är ett sånt där gamalt hus så trappen är väll mer än 100 år, så ju häftigt att ta fram orginalet om man säger så! Och sen ska den lackas så kommer bli ännu finare! :) 

Yes Yes.. Nu ska jag nog sätta på ett avsnitt till av unga mödrar och efter det lägga mig och läsa! (och smsa lite med min pojkis!) 

Av Sandy & Becky - 23 januari 2011 21:16

Ja nu ska jag försöka skapa ett bra inlägg. (sitter å läser andras bloggar å tänker att man önskar man hade lika mycket intressant att skriva om)


Ja då var helgen över! Inte hänt något speciellt i helgen direkt, vart i lysekil. Kom dit vid 5 och så gjorde vi lite mat och sen gick vi för att köpa lite fredagsmys! Blev en fet godis påse för 62 kronor! Och ja, ska ju sägas att Erik inte åt mycket av de...  (den är faktiskt inte slut än så så tjock är jag inte!) Ja, sen blev det sängen rätt tidigt, vart så jävla trött på det senaste! Och på lördagen blev det sovmorgon! Gick nog inte upp försen halv 11. :) Sen va Erik iväg så jag fick ju underhålla mig med TV och dator hela dagen, För när han väl kom hem skulle han iväg på Fest! Egentligen dumt planerat att jag åkte dit denna helgen men.. Saknar ju han så fördrömmat annars! Och om nu han inte ska jobba på nått bar ställe så han kan sova här i veckan så blir det ju inte att vi kanske träffas försen  när jag kommer hem från polen den 5te, om ens de! kanske tom blir helgen efter det! så man får väll passa på när man kan :) Men var ju P3 Guldgalan igår kväll också! Den var bra! Och Robyn vann många välförtjänta priser :)


idag blev det ju inte långdraget heller med tanke på att jag åkte hem vid halv 2. :( USCH för att åka därifrån! Vet inte hur många gånger jag sagt det men hoppas verkligen inte det dröjer för länge innan vi flyttar ihop... 

Men men, ja pappa hämtade mig i henån iaf! Då handlade vi lite på ICA och sen köpte vi pizza!  Gött gött! :) Så efter jag ätit pizza städade jag mitt rum! 

Sitter och lyssnar på hardcore Superstar nu. Asså herre jävlar va bra dom är! ALLA låtar är verkligen så bra! :D 

Ne.. nu får jag nog gå å borsta tänderna och lägga mig! är ju en dag imorgon också! Och då lir det fys- test på gympan...... Ruuuligt! ...


Av Sandy & Becky - 22 januari 2011 21:56

Lördag ja.. är det inte den dagen man ska passa på och hitta på något roligt? Isf missade jag helt det denna helgen.. sitter ensam i Eriks lägenhet i  Lysekil. Är så ensam så jag faktist pratade med mig själv! Buuuh! Ne så illa är det inte, mona håller mig sällskap på MSN :) 

Har verkligen inte åtstakommit ett skit idag.. bara vart seg å trött.. inte roligt.. och min gubbe har vart borta större delen av dagen å kommer ju inte hem försen inatt.. Men ville endå komma hit fö ska ju åka om en vecka. Tänk, om en vecka är jag i polen! Tagga tagga :) 

Sen har jag lite saker jag behöver hjälp med! 

1. Ska jag bleka håret??

2. Vilket mobil abomenemang ska man ha? Tror mitt går ut den 1 februari!

Av Sandy & Becky - 21 januari 2011 09:32

Mja, fan va gott med fredag!

Har jobbat massaor denna veckan, vart hemma sent var enda dag. Igår kom vi inte hem försen halv 8, det va lite segt med tanke på allt jag skulle göra igår. Skulle duscha, äta, packa väskan för helgen, fixa med alla papper som ska in idag inför polen resan och sånt.

Men jag fick ihop det! iochför sig åt jag halv 11 igår kväll och somna inte försen sent, men det gick ;) Ja, hoppas jag har rätt papper med mig nu till läraren.. annars blir det jobbigt haha!

Haha oj! jag har visst lektion nu! eller hade.. Hahah! har inte så bra koll på det nya schemat :P Brukar alltid sitta här i bibblan å tråka på morgorarna men skulle tydligen inte göra det idag! opps..Jaja, inte hela världens tror jag.

Ehm.. Ja jag har suttit här och kollat bilar till pappan. Jaa, gick visst inte att länka den bilen jag hittat! va iaf en cool chevrolet pick-up :D  finns coola doge också.. Fast jag fick en insikt igår! jag och pappa va å skulle tanka bilen och han sa att jag kunde få tanka. och Hahaha fan va jag kände mig lost! Så ska man ha en bil får man nog öva lite på sånt.. :s 


Bah, en kvart kvar tills frida kommer! och jossie är inte här idag, hon är å åker skidor. Faaaast om jag känner henne rätt åker hon nog pulka :D 

Vad ska jag göra i en kvart? 

Kan ju se om jag hittar på något kul och skriva här.. Ja! Jag längtar tills jag blir så stor så att man kan BYGGA ett hus! :D Ska ha ett stort hus, vid havet! Någon som tror att jag kommer få det? Njaaaa, kanske får nöja mig med någon mindre men ;) 

Shit va folk det är här nu, brukar ju fan nästan inte var någon! :s 

Wie nu kommer frida! så nu ska jag nog packa ihop. Kommer nog skriva mer sen. om jag får några djupa tankar mer.. öh

hvj

Av Sandy & Becky - 17 januari 2011 15:34

ja här sitter man och testar sin rykande färska dator! Fick den för en timme sen och ja, jag gillar! Så no more mini-skit dator här inte :D 

Har ju glömt bort bloggen ett tag nu men får väll skiva lite då! Har ju fyllt år nu i dagarna och det var ju trevligt! Har firat med sykonen i helgen :) Ja.. Polen resan närmar sig med storm steg! Den 29 åker vi. Ska bli skoj! Fast tänk.. tänk om man inte får tillgång till facebook under hela veckan...! Då kommer det bli personligkris tror jag.. ;) Fast det värsta är ju att jag inte kommer kunna smsa till mitt hjärta... *sad* Fast ska nog gå tror jag, blir ju ett gött gäng som åker :D Ja.. va ska man skriva mer, jag är så dålig på att hitta på nått kul å skriva.. Har fyndat lite på rea idag.. haha ja så intressant va de! Nej, nu vill jag hem och kolla på tre kronor!! Haha har blivit helt skadad av den serien! Kan inte sluta kolla :) Underbara 90-tal.. ;) Mja.. Ja.. Åh att bussarna ska gå så dåligt!! Fast nu är det snart dags ju :)

Av Sandy & Becky - 15 januari 2011 09:20

Sååå, nu är det nytt år. Nu ska vi(kanske vi?) ta tag i våran blog och uppdatera lite. Fast jag gör ju inte så mkt på dagarna. Jobbar, tränar äter och sover. haha.. 



Idag ska jag och Niklas åka ut till fina fina Mollösund. Rebecka fyller år denna helgen. (ja, hela helgen) så vi ska äta tacos, tårta och grejjer.... :) Ska försöka ta lite bilder sen och uppdatera. :)



//Sandra

Presentation


VI är roliga. Och Rebeckis ser galen ut på denna bilden.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards