Alla inlägg under februari 2011

Av Sandy & Becky - 26 februari 2011 20:11

Fan va gött det vara att sova länge imorse!

Har vart en tung vecka för min lilla kropp!

haha fuck gymmet säger jag, bära 300 kg spackel, en jävla massa kvadrat meter parkett och fyra meters mattor, det är träning! Har dessutom vart på gullholmen och jobbat, bara det är fysikst ansträngande ju. Och Fan va kallt det vart i veckan, jävligt svår att tro att om 4 månader är det sommarlov? :s

Men känns gött att tänka så! att bara få vår kommer kännas som en seger. 


Ja och igår köpte jag ny mobil! Blev en rosa sony ericsson elm :)

visst den är bra, men saknar min gamla.. bästa mobilen jag någonsin haft!

Men det blev comviq iaf. Så mitt nya nummer är 0760 852 635 

Och blekte håret en omgång igår.. rent impulsivt haha och vette fan längre, året blir så jävla slitet ju! Kanske ska färga det rött över det nu ist?

 Eller brunt igen? För just nu är det ju i ett mellan stadie, måste göra nått.. bleka tills det blir blont, färga det rött eller brunt.. det är frågan just nu! 


Och nu är det bara 16 månader kvar till framtiden.

Av Sandy & Becky - 22 februari 2011 17:20

Jag är den där pusselbiten som inte passar i något pussel alls.

Isf det pusslet man slägnde för längesen.

Av Sandy & Becky - 21 februari 2011 18:03

Mjaaa! Måndag idag, helt okej faktist! dagen började halv 6,  Åkte från Lysekil till uddevalla där hämtade sandra mig och körde mig till skolan. Haha vi var rena trafikfaran på vägen! Jag hade datorn i knät med sista avsnittet av Tre kronor och så skulle hon visa bilder på mobilen! Hahah men vi kom allt fram endå. Kul och komma till skolan och träffa alla tjejorna igen! :) Hade en lektion, Livskunskap. Men den gick fort så! Kom hem klockan 3. Fan inte vart hemma på 10 dagar haha! Men endå hade det blivit stökigt i mitt rum?! Så jag drog igång med att städa direkt, tvätta golvet å allt :) 


På tal om annat.. Fan va kär man kan vara!  Att de finns någon man kan tycka om så himla mycket.. Älskar min baby massor!   

Av Sandy & Becky - 20 februari 2011 19:02

Ja, nu va då lovet slut.. Har vart ett bra och gött lov, fått vila upp mig iaf :D Så ska bli gött å få komma tillbaka till verkligheten och börja jobba igen! Även om jag längtar tills nästa lov så jag kan leka hemma fru igen hihi :) Ja, i fredags ät vi kina mat och kolla film, The Town. en va sådär tycker jag, lite seg! Och igår kollade vi på Shaun of the dead, den va där emot jävligt rolig! Hahah fan va jag garva!! Bästa filmen på länge :)

Ja, och idag så har det ju vart så jävla fnt väder! Så inte kunde jag sitta på en buss hela dagen för att åka hem?! Så jag besämde  mig för att stanna och åka direkt till skolan imån morgon, för börjar ju endå 11 :) Så det blev en promenad i solen för mig medans gubben va upp å gymma.


       

LYSHESHIL :)



Sen vid 4 åkte vi till Brastad en sväng och hälsa på eriks föräldrar :) 

Sen när vi kom hem köpte jag mig ta mig fan en barn pizza! :D Och kollade på "sofias änglar" dude, blev några tårar!  va en familj med 2 döttrar på 2 och 4 är och dom flickorna hade förlorat sin pappa i leukimi. Usch!  En av flickorna sa att hennes pappa bodde på månen! Sånt känns i hjärtat! Men man blev glad när man såg hur fint dom fick det :)

Och nu är det solsidan! haha och sen får man se om årets Big brother är något att ha :) 

Njeeeee, nu får de va nock! HAJ

Av Sandy & Becky - 17 februari 2011 19:14

Bah! tror inte någon kan fatta hur tråkigt jag har nu...

(i 10 min till, då halv 8 hos mig börjar :D)

Har verkligen gått här å bara tråkat hela dagen. Och NEJ, JAG  SOMNADE INTE OM IMORSE!  så gått här hemma å bara vart... vart på ICA en sväng.. så kom han hem! Så åkte han igen.. och tränade.. Han kankse blev skrämd.. Jag hade kvar en länk med förlovningsringar (ja, så jävla tråkigt har jag haft idag!) å den såg han MoHAHAH :D 

Av Sandy & Becky - 17 februari 2011 06:55


Tycker inte sandra gör sin plikt som bloggeska så bra... 


Orkar inte skriva allt om polen resan, den va seg som fan! Den hade allt sina stunder tackvare roliga reskamrater så som Josefina och Caroline!

Man kan ju fråga carro vart hennes lakan är.. och fråga jossan hur det går på fnitter-gymnasiet... Och kasta ost i vredes utbrott... ja, vi hade allt mycket skoj endå! :)


Ehm, ja och i fredags var det fest för min lillaste storebror! Det va skoj, bakfyllan höll dock i sig flera dagar... haha!

Men som tur är är det lov nu! Denna lov veckan har spenderats i Lysekil hos min man!

Tråkigt att det redan är torsdag :( Och tråkigt att erik jobbar! Fast de måste man ju ;)

Men jag har inte låtit tiden gå till spillo när han jobbar! Ne minsann, i måndags bakade jag både kanelbullar (med mandelmassa i, mums!) och gravhams bröd! Och det va populärt hos Erik de ;) Sen lagade jag middag till honom också.

Sa jag att jag städade hela hans lägenhet också?

Är jag en bra hemmafru or what? ;) 

På tisdagen va jag på Torp en sväng med Monika! Det va kul och träffa henne igen, gör det allt för sällan!

Och blev handlat lite kläder på H&M också, Ett begiest linne, (hur i helvete stavas den färgen?!) en vit, lite längre långärmad tröja och en nästan likadan fast blå/vit randig! Mycket nöjd :D


      




Och igår, onsdag, så bakade jag bröd igen!

Resten av tiden har gått åt att kolla på O.C.. Ah, fick låna säsong 1 och 2 av Maggan i fredags å nu har jag bara 2 skivor kvar på säsong på 2! Inte okej... ;)

Mm.. va ska man göra nu då? Inte okej att man väcks klockan halv 6 varje morgon nu.. ;)... FAAAST å andra sidan så somnar man om så gott  :D

Kanske ska göra det nu? ja, det blir det nog! 

Presentation


VI är roliga. Och Rebeckis ser galen ut på denna bilden.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards