Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

Söndag

Av Sandy & Becky - 20 februari 2011 19:02

Ja, nu va då lovet slut.. Har vart ett bra och gött lov, fått vila upp mig iaf :D Så ska bli gött å få komma tillbaka till verkligheten och börja jobba igen! Även om jag längtar tills nästa lov så jag kan leka hemma fru igen hihi :) Ja, i fredags ät vi kina mat och kolla film, The Town. en va sådär tycker jag, lite seg! Och igår kollade vi på Shaun of the dead, den va där emot jävligt rolig! Hahah fan va jag garva!! Bästa filmen på länge :)

Ja, och idag så har det ju vart så jävla fnt väder! Så inte kunde jag sitta på en buss hela dagen för att åka hem?! Så jag besämde  mig för att stanna och åka direkt till skolan imån morgon, för börjar ju endå 11 :) Så det blev en promenad i solen för mig medans gubben va upp å gymma.


       

LYSHESHIL :)



Sen vid 4 åkte vi till Brastad en sväng och hälsa på eriks föräldrar :) 

Sen när vi kom hem köpte jag mig ta mig fan en barn pizza! :D Och kollade på "sofias änglar" dude, blev några tårar!  va en familj med 2 döttrar på 2 och 4 är och dom flickorna hade förlorat sin pappa i leukimi. Usch!  En av flickorna sa att hennes pappa bodde på månen! Sånt känns i hjärtat! Men man blev glad när man såg hur fint dom fick det :)

Och nu är det solsidan! haha och sen får man se om årets Big brother är något att ha :) 

Njeeeee, nu får de va nock! HAJ

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandy & Becky - 23 maj 2011 18:40

Ja, alla mina 2 läsare, jag såg faktiskt CHOKLADEN på ica kvantum i stenungsund idag! so i dont get it...? Har dom ensamrätt eller nått?  HA? äh.  Haha jag satt å läste mina senaste inlägg. lol. Bara massa fml fml fml. hahaha! SÅ ska försöka skriva...

Av Sandy & Becky - 23 maj 2011 09:44

Eeh. om man har en blogg kanske man ska blogga i den. Jag kan då skriva senaste nytt i mitt liv.    * TROR att min favorit choklad of all times, marabou sesation caramel & crisp har blvit cancelled. Jag har mina misstankar pga att jag inte har ...

e

Av Sandy & Becky - 25 april 2011 17:58

Fan asså. Efter 8 dagar hos min man så känns de väldigt tråkigt att bara vara ensam hemma helt plötsligt. Men ååååh. Fuck my liiiffeee </3 hahah. Neeee! :) Inte fuck my life, för my life innefattar ju Erik :) hiihii. a iaf, saknar honom. tror jag ...

hat

Av Sandy & Becky - 13 april 2011 19:06

idag har jag mycket hat i mig. haha. Vart och jobbat på gullholmen. Bara det väcker ju hat! å så är jag så trött på att vara golvläggar lärling. Jag ska ju inte ens bli det! Fatta att man blir omottiverad... asså min skolgång är ju fan ett skämt. Ett...

Av Sandy & Becky - 12 april 2011 19:51

Hm, undra om jag kan lyckas med att skriva ett inlägg om dagen..? Haha nja, tror inte det kommer bli så roliga inlägg dock lol :P Mjaa.. nu ska jag skriva alla livsviktiga detaljer från min dag igår och idag då :) Hmm.. kan ju fortsätta där jag slu...

Presentation


VI är roliga. Och Rebeckis ser galen ut på denna bilden.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards