Alla inlägg under maj 2011

Av Sandy & Becky - 23 maj 2011 18:40

Ja, alla mina 2 läsare, jag såg faktiskt CHOKLADEN på ica kvantum i stenungsund idag! so i dont get it...? Har dom ensamrätt eller nått?  HA? äh. 

Haha jag satt å läste mina senaste inlägg. lol. Bara massa fml fml fml. hahaha! SÅ ska försöka skriva ett trevligt inlägg. Kan berätta om min helg! Jag åkte till lysekil, där jag faktist inte vart på typ 3 veckor!! Så det va skönt att få komma hem igen ;) å hände inte mycket där, de va ju skönt de med. Sen på Söndagen åkte vi till Grebbestad och firade lilla Engla som fyllde 2 år. Både engla och Meja hade vattkoppor! Stackarna, va alldeles pickiga! :( Men dom var glada iaf ! Så det va allt roligt att träffa hela familjen :) Sen åkte jag med mamma å dom hem till mollösund igen.  Eh. Vaaa.. skaaa.. jaag skriva mer då? Ne.. har inte hänt så mycket mer tror jag?? 


- note to self - Smörgåsgrill är ett måste när jag flyttar hemifrån.

Av Sandy & Becky - 23 maj 2011 09:44

Eeh. om man har en blogg kanske man ska blogga i den.

Jag kan då skriva senaste nytt i mitt liv. 


* TROR att min favorit choklad of all times, marabou sesation caramel & crisp har blvit cancelled. Jag har mina misstankar pga att jag inte har sett sen i affärer på ca 3 veckor. Men. Får återkomma med detta.


*  Ben & jerrys Nordic water peace. Love it.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


VI är roliga. Och Rebeckis ser galen ut på denna bilden.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards